Snacka skit

Kanske är dags att skriva ngt? Har insett att jag är väldigt konstig, väldigt skum, väldigt dryg, väldigt snäll, väldigt mycket. Förut funderade jag på USA men känns tråkigt och nu om jag har tur har jag fått det jag sökte efter i Kina, så antagligen åker jag till Kina i juni eller juli, känns mer värt att åka i juli efter syrrans bröllop. Jag borde även ta tag i mitt liv igen, så att säga man måste finna sig själv innan man finner den rätta. Jag har haft för kul den senaste tiden för att tänka på mig men så ska det vara ibland..... Sitter just nu hemma hos Fredrik och anna lagade indisk kyckling gryta till dem måste erkänna att den blev riktigt god.. Känns som att jag bara pladdrar lika bra att sluta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0