5november2010

Idag har pappa namnsdag så grattis Eguen :)
har under min vecka som bestått av lov gått upp innan kl 9 varje dag, känns ganska värt! ska snart vara hurtig och gå in till tandläkaren, längtar inte. hej 1 timmes långpromenad.

ett problem i falun
varje gång jag åker till falun får jag byta tandborste fast jag redan har en, så vem är boven i hushållet och använder min hela tiden ?


frågan är hur trött man kan vara, i veckan träffade jag syrran en sväng hon hade tagit på sig 2 par olika skor till skolan och inte märkt det förens i mitten av första lektionen, och nu jag imorse.. skulle ta fram mina kläder rycker fram trosor strumpor bh byxor och tröja, ska börja klä på mig och märker att jag har tagit fram min militärhjälm istället för BH. anledningen till varför jag har det i väskan är för att syrran fyller år på lördag och ska ha maskerad fest. antar att jag börjar köra redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0