Aktiv

Min mormor är speciell! hon lägger sig innan kl 9 varje kväll och går upp runt 4-5 varje morgon, imorse vid 5 tiden hörde jag henne men sa inget, sedan när kl var 7 så kom hon in i mitt rum för att väcka mig. jag tittar med mina svullna ögon och säger snart mormor snart. går upp när kl 07.04 och släpar min trötta kropp in mot köket, väl inne i köket så möts jag av att hon har bakat 2 olika kakor, på 2 timmar.. vilket för mig kan kännas en aning överambitiöst men som sagt hon är aktiv och van, 07.15 stog vi ute och var hurtiga, dags för morgon rutten, vi var hemma igen runt 07.50 måste säga att det är nytt rekord för oss. väl ute på våran tur så såg vi 4 rådjur och 4 kossor. Dessa kossor ser vi varje gång vi är ute och går. 
nej nu vill jag sova igen.  måste erkänna att min dröm var så skön, jag höll i min kära iphone 4 och visade stolt upp den medans jag gjorde de andra avundsjuka. och som pricket över i, så var jag kär, måste säga det kan vara en härlig känsla.


bild från 2006, samma ställe, samma kor.



världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0