bestnight

Inatt när jag gick och la mig så hade syrran envisats med att hon skulle sova brevid mig, jag sa att det var okej. sen på natten när jag kom upp och skulle lägga mig brevid henne så låg hon över hela sängen, så jag fick börja med att lägga rätt alla kuddar och sedan lyfta på henne och lägga henne rätt! sen när jag gosade ner mig brevid så ser man hur hon börjar le i sömnen och ska lägga sig på mig för att somna, haha kul att det är dessa små saker som kan betyda så mycket! och nu har jag haft 2 toppen helg nätter på rad! de bästa på länge.


I want to say, I miss you but I don't know if it's ok?








idag fyller min andra syster 21 så blir att gratta henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0