Falun

är hos min mor i falun nu, tydligen så ville mina småsyskon att jag skulle väcka dem när jag kom hem så var nyss uppe till deras sovrum, först upp till min bror sjöng carlsson världens bästa carlsson för han och viskade adam i hans öra, dock så sov han som en stock och vaknade inte, nästa besök var in till syrran då började jag prata om godis att jag hade flera kilo åt henne som hon fick äta upp(hon älskar godis) och som vanligt så har jag otur och hon reagerade inte hon heller. men det var ju värt ett försök iaf. såg även mina skolfoton, mamma och min låssaspappa sa att det var det finaste de sett på mig och att de måste hänga upp ett. så det var ju lite kul. nu sitter jag med tända ljus vid köksbordet och filosoferar, skrev även ett gulligt, eller njae kanske mer omtänksamt sms till en bara för att jag kände för det.  på tåget hit så satt jag och läste en bok, läste ut hela boken, den var bara 150sidor så det gick ju fort, hatade slutet men tror det kommer en fortsättning... antar att författaren fick slut på idéer just då när han skrev den. 

och nu fick jag kattsällskap i knäet, jag tror jag gillar att vara hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0