Ge mig måndag!!

är fortfarande hemma hos jossan, just nu är hon i duschen sen ska jag följa med henne och handla mat. efter det så ska jag bli hämtad av sanaz mamma för att få skjus hem, jag känner mig inte riktigt kapabel till att gå långt med en väska som väger över 10kg! och jag vill verkligen ha måndag! det första jag ska göra efter skolan är att springa hem och kolla om jag har fått min telefon! jag drömmer om att kunna ge louise hennes största njutning på länge där hon slipper höra att varje gång vi pratar i 2 min att jag säger att mitt batteri kommer dö. men främst längtar jag efter min nya mobil så att jag kan skryta inför min tekniktokiga familj, morfar kommer bli så avundsjuk.
Iphone 4 will you marry me?
-
och får jag inte dig imorgon så kommer jag bli tokig, för jag vill inte vara tsm med min lg längre. It's over .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0