hoes and hoes

Att bo med 3 tjejer är inte alltid lätt!!

idag har jag haft fullt upp hela dagen, först var jag i skolan till halv 4, sedan kom fanny och hennes kompis och mötte upp mig efter det drog vi till stan och köpte färg. sedan drog jag och fanny hem till henne och gjorde mitt hår steg ett, efter det så fick jag skynda mig fort som tusan till ett högstadie där jag skulle prata om min skola/linje lärarna var där också, men måste säga att jag gav nog ordet information en ny innebörd. Pratade mer än lärarna och konstant, vissa av dem kollade snett på mig. antar att det var för att de inte fick något sagt! men det var kul, efter det drog jag hem kom hem vid 9 tiden på kvällen. och när jag kommer hem så möts jag av tjejer i trosor och linne och de var även fulla, det första de gör när de ser mig var att undra vart fan jag hade varit, varför jag inte svarat i telefon. de trodde jag hade dött i en snödriva eller blivit våldtagen. sen så tyckte de att jag såg så mycket ovanligare än vad jag brukar göra. de kom sedan på att jag fixat utväxten, efter ett tag kom fanny då satte vi igång med färg nr2 och medans vi fixade mitt hår så sitter mina tjejer som jag bor med och dricker med deras vänner, sen så skulle de röka och istället för att röka ute som man ska göra så gick de in i köket och satte sig under fläkten, och just nu kan jag tro att jag bor i en skorsten. måste påpeka att vi bor i ett rökfritt hus/område. ingår i vårat kontrakt. haha.

dags att sova, praktik imorn och även körlektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0