I love.

Det sämsta med att packa en stor väska är att man lägger i massor med onödiga saker, och får oftast bära den själv. min väska väger ton och ja! jag får bära den själv, men nu har jag iaf saker så jag klarar mig i en månad känns det som. haha..  frågade mormor om jag fick ta en lång dusch, hon svarade : vad menar du med det? jag sa : Ja en dusch som är mer än 30 min. då svarade hon : vi har över 300liter varmvatten, duscha så länge du vill men tänk på att du får skylla dig själv om det inte finns varmt kvar sen. och det var exakt det jag gjorde satt i duschen tills kylan kom, så nu sitter jag i pjamas och känner mig på bättre humör och som en knubbig liten säl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0