istid?

i helgen så hade sanaz besök av sin mamma, de hade varit inne imitt rum och kikar på film, hennes mamma hade då sagt att jag skulle behöva en egen flyttbil bara till mina kuddar, jag håller med!!
inatt så fick jag för mig att jag inte vill känna mig så ensam i sängen så jag fyllde den med kuddar, tror jag har haft mitt huvud på minst tio stycken och sen flera runt om vilket resulterar med en ganska så skön nackspärr. men antar att den går över... och förresten!  VEM FAN STÄNGDE AV VÄRMEN ???????  det är fan inte okej nu, jag vaknar upp innan mitt alarm och hackar tänder mina nippels är styva, nästan som ett vapen. alla kuddar jag inte sovit på känns frysta. just nu så tänker man,  HAWAII WHY ARE YOU SO FAR AWAY???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0