Jaha?

sanaz kan vara den person som får mig att mest undra, hur fan menar du då? enligt henne så är hennes hår bäst när hon vaknar och är bakis och att hon känner sig snygg! och jag känner helt ärligt inte lika för 5öre!! mina ögon är svullna mitt hår ser helt förjävligt ut min rygg har sprungit sin väg och ja! mitt huvud är ovanligt klart! igår så grinade jag som en liten bebis, jag brukar aldrig gråta för då känner jag mig bara som en jävla mes, vilket jag var igår! en jävla mes är exakt rätt ord. la mig inne hos jennie och grinade sönder medans de andra hade fest här hemma tror även jag grina över 2timmar igår sökte jag efter fyllan 2004 tror helt ärligt jag fann den!
så nu är den stora frågan, undra om jag ska upp och fixa mig eller ligga kvar i min säng och lata mig lite till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0