kan man köpa en ny rygg?

min dag har varit hemsk! skulle imorse resa på mig och fixa lite inser snart att jag inte kan gå med ryggen rakt! utan jag får gå med ryggen lutad, fick gå till kiropraktorn som fixade till ryggen iaf så det var skönt! men proceduren att fixa sig innan man jag dit var hemsk, syrran var hemma hos mig och snackade lite, så skulle jag ta på mig ett par trosor samt bh börjar med att jag inte får på mig mina trosor själv utan får be om hjälp, bh:n gick på helt okej efter ett tag! så måste erkänna att bli handikappad är inte min grej!
och just nu funderar jag på att starkt ta en powernap och sedan städa hela lägenheten så den ser ut som en orörd miljonvilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0