Kärlek?

  • när jag och louise pratar i telefon pratar vi mest om killar fest sex eller bara massor med konstiga skämt. vi säger även att om vi är 40år och ogifta så ska vi viga våra liv till varandra, för med tanke på att man inte vill dö själv så skulle det kännas bra om det var nån som man känner iaf. har även tänkt på att dagens kvinnor/killar är kräsna varför söka efter ett utbud som antagligen aldrig kommer komma ut på marknaden? eller när man har hittat det finaste att hänga i julgranen så anser man att den börjar bli lortig och så slänger man den, ger sig ut på marknaden för att leta efter en ny? Jag har varit kär 1gång, om det var bra kärlek det vet jag inte om jag kan påstå, men för mig var det iaf kärlek. det hela slutade med att vi sårade varandra och då finns det bara 1 svar, vi passar inte ihop. det var 2.5 år sen tror jag, efter det har jag inte viljat ha en att tycka om eller någon som tycker om mig, för jag är rädd att samma sak ska hända igen. Fast om man ska vara ärlig så är det nog väldigt skönt att veta att man har någon att prata med eller ha någon som man vet gillar en. för alla förtjänar vi uppmärksamhet på bra nivå. folk har ofta krav listor fyller personen inte upp kraven så går man vidare och letar upp nästa test person att bocka av, fast man bara gett personen bara 1 chans eller mindre.
  •  
    antar att om louise skulle haft en lista så skulle den se ut såhär :
  • Längre än mig, det vill säga över 1.80
  • samma skorstolek så jag slipper köpa nya så ofta (43)
  • gilla rederiet
  • ha humor
  • älska min bff linnea
  • kunna bära hem mig efter krogen
  • bli mer kär i mig ju tjockare jag blir
  • kunna stå ut med att jag älskar katter som kissar i min säng
  • laga mat och städa
  • kunna stå ut med mina ägg fisar
  • va rik
  • ge mig allt jag vill ha
  • har du inget av detta över så kan du dra!!!

Ju mer jag läser listan för mig själv så inser jag att den passar perfekt in på louise och börjar förstå varför hon fortfarande är singel!


i guess we all want love.


Kommentarer
Postat av: L

hahahaha spot on <3<3<3

2010-11-02 @ 21:06:50
URL: http://louipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0