lördag. eller hur var det?

kom nyss hem från syrrans maskeradfest hon hade för att hon fyllde 21. måste erkänna FAN VAD JAG HATAR TRÅKIGA PERSONER SOM INTE KAN SLÄPPA LOSS!!!
 alla på festen var 25+ ungf förutom jag! och jag måste erkänna jag var nästan den enda som vågade prata, antar att jag antagligen har för mycket luft i mina lungor eller för mycket röst. men vissa personer var så jävla tråkiga och snacka skit så man hörde. ville ärligt talat bara ta en jävla pistol och skjuta dom mitt mellan ögonen, men jag är inte så farlig av mig, nu är jag endast hatisk och förbannad!  är hemma hos jossan och vräker i mig godis, fy fan vad gott har inte ätit godis på år och dar känns det som, men just nu så kollar hon på en så jävla dålig svenk serie så man undrar om hon är frisk, men jag är snäll och låter henne titta hur mycket hon vill, frågan är om man ska avsluta kvällen med ett glas vin eller mjölk.. känns som om att mjölk är den skönaste idéen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0