Oh it's monday.. again.

Hade sovmorgon till kvart i 1 idag, eller jag började min lektion då. men jag försov mig i duschen så kom försent. satt en timme och sov i duschen tror jag haha. men det vare värt!! sen i skolan så hade jag lektion i ca 1 timme, och slutade. men var kvar och sydde lite på mina byxor som är nästan helt klara, känns bra eftersom jag började med dom idag, hatar att jag köpte discotyg jeanstyg med glitter i för jag kommer ju aldrig använda dom, men modellen är så sjukt snygg, så ska nog sy ett par likadana i svart och med andra modeller så att dom blir lite coolare!  sen så har jag även lekt dataproffs fixade jennies dator som hade brakar ihop och som tack fick jag en solning och hemmalagad pizza :D 

cyaaaa

Kommentarer
Postat av: Kimhelen

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-04-14 @ 07:46:42
URL: http://kimhelen.blogfuture.com
Postat av: Kimhelen

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-04-14 @ 07:51:21
URL: http://kimhelen.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0