Spy

jag brukar aldrig vara den som retar mig på småsaker och alltid är glad men idag är jag fan förbannad, jävla svinstia horhus och fittor är exakt vad jag känner att jag bor med, fast vet att jag egentligen inte menar det, men är fan förbannad! har missat tåget till mormor och morfar för jag har städat ett kök, eller ska jag säga skitrummet låg fan fett överallt odiskade saker och mögel! mår så jävla illa. och nu ser det äntligen rent ut iaf, städade toan med som såg ut som att man haft smink krig i med puder och ögonskugge färg överallt! det hela slutar med att det står cirka 10 sop påsar ute i hallen, antar att det är lika bra att jag går ner med dom med, annars blir det väl ett större fucking jävla berg!!! jag ger upp! längtar tills plugget är klart för då ska jag här ifrån, och antagligen aldrig mer tillbaka. nu är det dags att duscha och packa väskan, tacka skolverket som ger mig lov och chans att smita bort.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0