wazzaaaaaa


imorse sa min hjärna ifrån. jag skrev ett blogginlägg att jag skulle till tandläkaren, men kopplade sen inte att jag skulle dit. sedan ringer min moster och frågar om jag är påväg, jag får panik när jag inser att jag skulle vara där om 30 min. som tur var så kom min moster och kusin och hämtade upp mig, tänkte att jag skulle vara smart och ringa mamma och säga att jag blev lite sen, tar telefonen och ringer.... stressad som jag är så säger jag jag är 2 min försenad förstår du, hör sedan att jag ringt till syrran.. och när jag kollar i handen har jag tagit hemtelefonen och åkt iväg med den... sååå ja, tror hjärnan behöver återupplivas. fikade på stan med kusinen sen och sen så såg jag hennes mage och ja! jag trodde aldrig jag skulle säga det till henne, men jävlar vad fet. haha nu ska jag fixa här hemma och sedan blir det familjemiddag. cyyyaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0