2004

just nu sitter jag hos fanny vi dricker lite cider/vin/skumpa/sprit. vi tänker på 2004 när vi var små och gjorde fula saker, vore så jävla skönt ibland att ta sig tillbaka till den tiden då man inte tänkte på vad någon annan sa, men just nu är det 2010 och man har mognat! ibland är jag som en brun banan och ibland som en grön, personligen gillar jag de gröna mest! 2004 höll man sig till 7.0 eller smuggel vodka och tyckte att man var så jävla cool. medans man nu 2010 tvingar fok att köpa ut för att 2004 är över, fast kan säga att ju mognare man blir liksom en brun banan desto skönare är det att ha kvar barnasinnet!  det sköna är när man är två stycken och dricker för att ha kul är att man kan vara sig själv vilket jag har längtat efter, ett bra tag! den senaste tiden har jag varit tyst inte sagt ett ljud har jag sagt något så har jag tänkt för mycket innan jag säger det. vilket kan kännas jobbigt. för tänker man för mycket har man för höga krav på sig själv. är man sig själv så säger man vad man tycker och låter inte känslorna ta över. jag har även tänk på att när man är nervös och pirrig ibland lite blyg så blir inte allt som man vill!

om helgen!
i helgen fick jag besök av nära och kära! har ärligt talat saknat dem! men tack vare alla tabletter man ska käka för att må bra gör att man blir konstig ibland känns som att de inte fatta att jag tyckte de var kul att de kom. fast det var det, de fick även en böter på 1000kr för att de körde fel, skönt nog slipper jag betala! hoppas jag ! hade även annat  besök som var trevligt kunde varit bättre om jag slutat med mina skitsaker som jag gjort från och med nu! tabletter vilka man än tar påverkar humör och sinne!!! om jag fick välja själv skulle jag vilja spola tillbaka tiden till augusti då jag var mig själv, och få allt att bli perfekt. fast som sagt ibland blir inte allt som man vill och allt man kan göra då är att hoppas på en andra chans!
tack för helgen, de som var med och tack för min fina present jag fick! ska käka osten väl och göra falukorven använd!! grattis louise som fyllde 19år igår och förlåt för att jag inte ringde eller skrev! hoppas du gillar din nya telefon! tack ni andra som gjorde min helg bättre än vad den kunde varit! och som sagt ibland är man inte sig själv och ja nu känns det det som ett jävla depp inlägg vilket det kanske är! men WOHO ny vecka nya tag!! PUSSSS!!!



som louise nyss sa, har du gått och blivit emo linnea?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0