äckliga killar

idag när jag tränade så, var det en kille som följde efter mig vart jag än gick och han stirrade verkligen sönder. antingen så var han imponerad av mitt flexibla tränande eller så kanske han hoppades att få något på kroken.. har även en annan läskigt man på träningen som jag har sett innan, men han är bara där på mornar, så jag har försökt skippa så tidiga träningar som möjligt.. kommer ihåg förra året när jag såg honom första gången, det var precis utanför träningen och jag vände mig om då står han där över 2 meter lång och svart(ja han är färgad) och luva och tittar på mig och säger hej, och jag som alltid är lätt skrämd fick panik och sprang hem.
men nog om det dessa grabbar är säkert jätte trevliga ! haha..

och louise payback kommer när du minst anar det, och nej jag är inte kär som du tror. och du är fortfarande den personen jag pratar mest med under en hel vecka och dygn. jag vet att jag har sagt att vi ska gifta oss om vi båda är singlar vid 40års åldern, men du behöver ju inte ragga på mig redan nu ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0