att ha en kompis som patricia

sitter just nu inne på msn för första gången på flera månader, jag hade 54vänförfrågningar. synd hörrni säger jag för ni kommer inte med på min cooola lista.
sen så börjar jag prata med patrica, hon undrar vad jag gör, jag säger att jag skriver med en kille. och jag kan verkligen föreställa mig hur det kommer lite i brallan på henne för hon börjar fråga, hur ser han ut är han snygg vad heter han vart bor han, och sen när jag bekriver hur killen ser ut så vet ju jag redan att hon skulle ha offrat sin högra hand för han, så svarar hon MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMHMMMMMMMM inte helt fel. patricia snälla använd majsen!!!!

Kommentarer
Postat av: pattlisa

hahahahahahahhah <3

2010-10-18 @ 00:15:23
URL: http://vendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0