I wanna get back on track

hatar vardagar, för varje morgon är exakt likadan.. Alarmet ringer jag ligger och drar mig i ca 1 timme, skyndar mig att bli klar till skolan på 15min. går till skolan och vid varje övergång jag kommer till så blir det alltid rött, jag kommer alltid 5minuter försent fast jag ska hinna. och jag blir så förbannad! varför blir det alltid rött fast jag går olika tider varje dag ?

Idag har jag även fixat ny mobil och blivit kund hos 3 så allt ska komma inom 2 veckor och då blir det nytt nummer. kan vara ett dåligt val, vad vet jag? men tänkte iaf prova i 18månader.

Tror även att har tänkt för mycket, för idag är min hjärna tom min kropp är tom och jag tänker ingenting, det jag vill göra är nog att gråta! fast jag är ju inte ledsen, men ibland behöver man helt enkelt göra det!

vill även köpa ett nytt huvud så jag slipper köpa ipren!

Och för er som tycker att jag är tråkig, torr och bara klagar nu, kan jag säga att idag på makeup/hudvårds lektionen tyckte min lärare att mina ögonbryn och att smink "provet" vi hade idag var perfekt! :D


!ehm exakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0