Död

hur kan man bli så trött ?
gymmade imorse, var i skolan, gått på stan, allt detta i samband med en grön stor väska som väger 20kg.

och jag blir så förbannad!!!!!!!!!!!! just när jag överfört mina spar-pengar för att shoppa så har dom inte ett piss på stan.

antar att jag får vara naken på min födelsedag :(

insåg just nu att både jag och sanaz satt exakt likadant vid datan haha.
idag snodde jag även en rulle toapapper, kan berätta att detta är mitt största brott jag någonsin begått. vårat toa papper här i lägenheten går åt som smör, jag känner mig skyldig för jag kissar verkligen liter varje dag, resten av tjejerna har problem med magen. så ni kan ju gissa vad som händer då, känner att jag inte vill gå in på det. men ska faktiskt få riktigt bra skitpiller av louise så då kanske jag måste sno mer toapapper.

cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0