drömmar

jag har sovit jätte konstigt hela denna vecka och drömt massor med skumma saker...
som inatt hade jag en skit konstig dröm som verkligen var verklig kändes det som..
jag drömde att jag var hemma hos farmor, hon hade lagat sin berömda lasagne och sedan var även timo(pappas kusin) och pappa där. det började med att jag såg hur pappa lassade upp en varsin stor bit till han själv och timo och lämnade nästan ingenting kvar, och så sa jag : men jag vill ju med ha! och så fick jag en liten ynka hörn bit, som jag kan lova om det var i verkligheten så hade den gått ner på en tugga.. men iaf i drömmen blev jag så lycklig att jag verkligen kastade i mig lasagne biten, och sen så vaknar jag och upptäcker att jag ligger och tuggar på mitt täcke, lagom mysig!

nu är det dags att göra sig iordning! är alltid så sjukt seg, ska dra iväg om 45 min till praktiken och just nu sitter jag i strumpor och trosor! VARFÖR lämnade jag min kära cykel uppe på stan igår? önskar att jag hade drömt om min cykel istället, och legat och sparkat trampor i sömnen istället!

nu känner jag mig hungrig

GOD MORGON!


Kommentarer
Postat av: Amanda, 16år & Gravid

Hahahaa, toook! och grattis i förskott!:)

2010-10-22 @ 10:47:16
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0