för litet hål!

sådär nu har jag blivit lite snällare än innan.
gick nyss och skulle borsta mina tänder, såg då att någon mosat ner min tandborste i ett för litet hål, så där fick jag stå kämpandes för att försöka få upp den.

och ang, helgen, ja louise du var dyng full svaret får du här. du drack mer än halva flaskan rose, du drack en öl och fick en grogg av mig som endast innehöll vodka nästan, sedan på korgen så var det första du gjorde att  du beställa 2 cider, snällt nog fick jag en, men du fick tillbaka den sen för jag ville inte ha den, du träffade tydligen en ny kompis i toa kön och erbjöd dig att köpa shots till henne, medans du nyss sagt åt mig att säga till att shots är förbjudet för vi vet vart vi slutar. du tog shotten iaf, och försvann, nästa gång jag träffa dig var du med en random brud som var fast medveten om att få dig till toan för att du var så sjukt full och du behövde verkligen spy, antar att det säger allt.

sedan fick jag ett klagomål av louise att alla som dricker med mig blir alltid för fulla för sitt eget bästa, och hamnar på olämpliga ställen.. men antar att det är därför du gillar mig. och för att jag ringer dina föräldrar så fort du blir för full ;) haha

nattiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0