hummmmmm

Idag har jag gjort allt för att slippa plugga! tvättat 3 tvättar, sorterat mina kläder och vikt in allt i min garderob i färgskala, rensat skor, sprungit i trappor. och nu är sysslorna slut, jag har gett upp mitt hopp om att orka städa klart mitt rum idag, det som återstår är att plugga.

har just nu bosatt mig på jennies matta och håller henne sällskap medans hon pluggar, vilket hon gör varje dag.. jag förstår inte hur hon fortfarande kan vara glad :O och kom just på att jag måste ha spenderat mer tid på golvet denna vecka än vad jag gjort ståendes. höhöhöhöhö


Kommentarer
Postat av: L

blow jobs eller?

2010-10-28 @ 12:54:05
URL: http://louipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0