luuring

näe blev inga bilder igår innan jag drog ut. men kanske slänger upp idag får väl se!

hade sjukt tråkigt på krogen innan johnossi spela så jag drog faktiskt, ovärt att betala 200kr sen dra, men men ;P
har även haft deep talk med min pappa, så nu vet han alla mina hemligheter vilket känns bra för då behöver jag inte ljuga för honom.

inatt kunde jag knappt sova, fört så bråka grannarna från 1 till kvart över 2, och då somnade jag direkt, sen vaknade jag upp kvart över 5 av att de skriker igen och deras unge med, så då låg jag och lyssna på dom tills kl blev efter 7 på morgonen.. sen runt 8 somnade jag och gick upp kl 9.

lät som att dom mörda ungen eller något så mycket som den skrek. skönt att man inte bor i radhus annars.

åker antagligen tillbaka till örebro ikväll eller imorn bitti.

OLD PIC från när jag hade brunt hår i typ 3månader haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0