Mörker och kyla

hatar att det är mörkt på mornarna, för då vill jag bara ligga kvar i sängen! och idag är jag uppe jätte tidigt för att jag ska på praktik, men jag önska jag fortfarande var sjuk så jag kan ligga i min säng hela dagen.
skulle även betala en räkning imorse men insåg att jag har varit för seg för sista datum att betala den var 12 oktober så det suger ju litte, för då får man ju vänta på den nya avgiften och sen betala tror jag, om jag inte betalar in allt nu iaf, och sen får en ny lapp så kan jag säga att jag redan betalat hum, jag är inte så bra på det där.... borde ha en person som sköter alla mina räkningar och min ekonomi. nu måste jag fixa mig....


herråååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0