naken

idag har jag påbörjat mitt projektarbete vilket känns bra, sedan var jag och sofia iväg och gymmade vi köttade sönder på bandet och svetten bara sprutade, efter gymmet så drog vi hem till mig och duschade, ja sofia fick som hon ville men jag väntade faktiskt utanför, vi var för feta för att få plats i duschen... något som är mycket underligt eftersom att alla tjejer i huset har knullat i duschen förutom jag som aldrig hittar något ragg. men iaf medans sofia duschade så sprang jag runt naken och dansade och guppade på delar hon bara kan drömma om. nu ligger vi nerbäddade i min säng och kollar på halv 8 hos mig .
ciao


btw gå in på www.johannasjodin.blogg.se



ännu en gång fin bild på dig louise http://www.louipe.blogg.se

Kommentarer
Postat av: L

tack ska aldrig mer lite på dig, nu kommer mina pattar vara på internet förevigt............

2010-10-05 @ 23:51:55
URL: http://louipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0