sjuk ?

tror jag börjar bli sjuk, hoppas jag bara inbillar mig.
idag lämnar jag torpa och beger mig hem till örebro känns AWESOOOOOME. funderar på att träna idag eftersom att jag inte ska träna på torsdag. det är så att jag om min vän louise har en deal försten med mest viktras till 6 juni vinner en kryssning som den andra ska betala och åka med på. jag inser just nu att jag har en värdig motståndare då hon gör allt för en kryssning, hon har ätit vatten i 10 dagar knaprat piller skippar krogen whats the deal. det enda jag gör är att träna men för att göra dig avis louise han jag säga att jag är minus 4kg fast jag hörde att du var minus 6kg ?

http://www.louipe.blogg.se fin bild på dig louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0