varför händer allt mig?

Idag på träningen när jag gjorde mina muskler mer flexibla så var det en man framför mig som lyfte tunga vikter, och när han böjde sig neråt för att kunna göra sin övning så såg man hur byxorna verkligen framhävde hans rumpa, inte på ett bra sätt! det första jag tänkte var : jävlar vilka tajta byxor... och jag hade rätt, de sprack. han upptäckte det inte först utan efter ca 5min och då gick han! efter träningen så duschade jag där, och varje gång jag duschar där på träningen så känns det som om jag är ensam om att duscha där. skulle klä på mig upptäcker att jag inte har nå nya trosor med mig, så fick köra utan.. gick till patricias skola och mötte upp henne, vi skulle nämligen på stan och fika. men innan så gick jag på toa på hennes skola, och när jag sitter där på toan så kollar jag ner på mina byxor och upptäcker att jag har ett stort hål mellan benen på dom. så fick springa hem, hoppas ingen såg något ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0