yaaaaaaa

Imorse var jag as seg skulle upp kl 7 men gick upp kl 8, började 8.25 men jag hann iaf haha. sen fick jag reda på svaret på religionsprovet jag gjorde förra veckan. jag hoppas starkt på att jag skulle få ett mvg, men nej sån otur som jag har så fick jag självklart 1 poäng ifrån!

igår när jag var med johanna och rebecca så gick vi in till biblioteket och så pratade vi om någon kille, och så sa jag han, och så var det en tant som gick framför mig som vände sig om och sa du sa han! det heter honom, honom heter det, du sa fel. inget fatta något, men så typiskt tanter! hon skulle passa perfekt med min morfar om han hade varit singel för morfar är exakt likadan!

nu ska jag fortsätta med mitt projekt arbete sedan ska jag springa upp på stan och handla underkläder med Clara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0