FRIDAY. only bitches hit the high note

nööööööööööööööööööööööäääääääääääääääe.
inte för mig, idag har man lärt känna fint folk och fult folk...
imorgon vill jag åka till mormor och morfar, känner mig släktkär och min framtid är planerad.
En TANKE!!

killar är knepiga de gillar snusk och dirtytalk men i verkligheten är de bara 00000000000 när de kommer till kritan, varför banga ur när en tjej är villig att sära på benen, just nu är mina stänga ett bra tag framöver!.


VILL ÄVEN TACKA ALLA MINA FAAAAAAAAAAAAAAANS, kom just på att jag inte har några.

men iaf freja min vän jag sa att jag visste det och visst FAN hade jag rätt, ska be alla jag känner rösta på dig så att jag känner mig lite C:OOOLAR:E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0