kollektivet

att bo i ett kollektiv med 3 till tjejer är nog som att vara i en hönsgård lika skitigt och lika mycket skitprat, därför jag gillart :D

Sanaz en av tjejerna som bor i kollektivet hon sa nyss att hon älskar fetaost så mycket att hon vill smörja in det över sin kropp och sedan slicka upp det. skulle jag smörja in mig med något så skulle det absolut inte bli ost.

Malin går stylist en pangbrud med 1 brunt ögonbryn för stunden och de andra svart.

Jennie jag antar att hon är en skön nörd, för vem skulle annars välja att plugga statistik  och sedan göra läxor varje dag?

nog om skitsnacket om mina underbara blåsta sambos kan ju säga att jag inte är så mycket bättre själv.

BTW, gick på fotbollen igår örebro vann, gjorde målet i första minuten GOOOOODIIIE.

nu har jag ätit upp mina oliver och nu är det dags att fortsätta städa, cyaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0